Saturday 29 June 2013

Sebuah Episod 35

Assalamualaikum....wbt,


Allah.....lama juga aku mnyepi.... bgaimana kdaan si gadis sebuah episod ini....?
..............Allah................

Aku lemah juga dek prasaan aku...andai aku thu aku kuat hadapi dugaan prasaan nie.....
tp mampukah aku btahan?? Allah...tuntunilah hati aku............ 
aku bkn siapa2x d mata mereka.... bgtu juga d mata Engkau.........
aku sedih Ya Allah.......... 


Aku sangat, sangat sedih............!! 
kelu lida aku utk mluah pd Engkau Ya Allah....
Lemah hati ku utk berbicara dgn Engkau....!! 
Tapi aku tahu Kau memhami isi hati aku........ wlau aku d pndg rndah, aku d sisihkan bgaikn tbuang ke tepi...oleh sahabat pling rapat dgn aku! 
tp aku yakin, Kau sgt mngetahui sgala isi hati aku......... 


Jujur...aku sedih............tp aku hnya mampu diam dr bicara pd sahabat itu......... 
sangat, sangat hati nie kecewa pd sahabatku........... aku mampu diam.... 
Allah....knpa aku bgtu kelu utk mngungkapkan?? 
Aku takut....aku takut utk bgaduh @ btlingkah lg dgn dia.... 
aku hnya mmpu mngalah..........mengalah demi kpuasan hati sahabatku........ 
demi sahabat......... wlau hati sgt2 mengecut bagai bunga yg mngucupkn klopaknya.....hatiku sgt tggelam dlm kekecewaan..........
tp demi sahabat, ku mampu diam............


tetap senyum....... 
Allah..........!

No comments:

Post a Comment