Tuesday 19 March 2013

Sebuah Episod 30


Tweet2!!

Assalamualaikum...wbt,
ngeee....bosan juga...

Hurmmm.....makin hr mkin bt ku ntah apa2...ntah apa2 memikirkn sal hdup aku skrg....
Aaahh...layan twitter lg baik.....dpt tgk isu smasa @ apa2 yg pnting!
Tapi....tgk cm bnyak gosip yg buang msa je.........Hmmmm.....haaa!! bkak fbook!!
Eh! jap2....buat pa lak aku bkak?? x 'like'...'komen'...x'komen' bca post2 yg ada.... tup2..aku lak dk update post yg ntah apa2.....ngeee........but skrg aku xda fbook daaa...ada sum1 marah aku lau aku ada fbook.. uhuhuu..hmm ntah la nape...

tweet2!!

baru ingat!! haaa...update blog! jeng2x......
Alarh....nk update apa juga nie....adui na.....blur dah nie....(o_O)

bberapa minit kmdian....

yes! aku dpt idea dah..hahaha.. story sal hdup aku hr nie je lah...hehe
ermm...
Hari nie..ak bgn pagi..alahai, yg nie pn nk gtau erk?? nmpak sgt slalu bgn lewat kan? kan? kan?
alarh time cuti je bgn lewat...
urmmm...hr ak bgn pg sbb ak keja la..uhu
nk tau keja apa??
ehehehehe...ak d gelar sbg 'Ustazah Amani' oleh ank murid ku..ahaks!

 nie la Ust.Amanie..ecece

 ***
Jadi ustazah la plak aku kali nie.. lucu rsa.. ye laa... dgn prangai ak yg manja mcm budak2 nie boleh ke jd Ustazah??
silap2x aku yg nangis bila xdpt hndle bdk nie buat nakal..uhuhu...
tp aku x la mcm tu weihhh...
sebaaabb..ak pndai juga pujuk bdk nie dr buat nakal dlm kelas...
(mood : perasan! ahaha)
nah...senakal2 siot dorg dgn ckgu lain, dgn aku sorg je dorg boleh juga dgr ckp ak...
ecece...hebat x? tp tu pn sush jg la.. kna puji kena pujuk rayu kna mngayat ayat2 jiwang tahap cipan dulu bru dorg dgr ckp ak...uuuhhh....
Haaa..anak murid aku 9org je..xrmai pn... nama dorg smua comel2x... 
Antara nya...ANAQI, NIK NUR, SHUHADA, IFFAH, HABIB, TASNIM, ANISA, AYYUB, WA'IE...
Nah..itu la nama2x anak murid aku.. nama yg paling aku suka pggil adalah ANAQI n AYYUB..
ak pn xtau knpa ak suka sgt pggil nama dua org nie.. 
lg pn ia scara spontan dn tdk sngaja utk ku pggil nama dorg.. uhuks!


 anak2x muridku...ala tomey2x!
Blkang dari kiri ialah Tasnim, Shuhada, Anisa, Nik Nur, dan Iffah..
Depan lak..Habib, Wa'ie, Anaqi dan Ayyub..

Hurmm...hr memg penat gila rasa.. ehehe..firsttime ak jaga kelas sorg2x.. memg kalut ribut rasa.. tp bdk no hal lah..hr nie diorg x buat nakal2x.. lau x, memg penat siot ak.. pengsan d buatnya aku nanti...
ahaha..xda la, biasa jer...
ermmm...hbis kelas...ak kemas2x kelas.. dan kunci sgala pa yg patut...
lg pn ak yg pgang kunci kelas PRA nie.. uhmm..sbb tu la ak bgn pg2x hr nie.. sbb ak yg kna buka kunci kelas nie...uhuks!

Ni dia gelagat2x anak muridku hari nie...skdar nk kongsi2x jer...

gelagat dorg posing...

alahai tasnim, sipu2x malu lak dia..liuk lentok gtu..

alahai..ntah apa2x lah klas ku hari nie..xpndai dk diam tol bdk nie..

adoi..ayyub..ayyub..siap mnyanyi lg bila bosan!

muncung mulut syuhada tanya soalan..ehehe

khusyuknya Nik Nur Rabbiha nie..(salah sorg cucu T.G.Nik Abdul Aziz yg ke-50)

Nah..yg duk mngajar tu Ust.Aliena (ex-kias) jg tau..

uhmmm...penat la plak...
k la.. nanti la smbung lg story.. rasa nya tu jer yg ak dpt story sal hdup ak hr nie...ehek...
penat3x!

Okay...to be continue erk...
daaa...
Ma'assalamah ilalliqo' eih...
....(-_-)....

No comments:

Post a Comment