Wednesday 24 April 2013

Sebuah Episod 33

Assalamualaikum...wbt,
salam permulaan dlm aku menaip or mencoret blog...
hmmm....now, uhuk3x!
hatiku dlm kdaan sedih dn geram!
sebab?? 


Eermm...
Ehehe..sbb ku baru sudah tgk citer 'Cinta Dari Syurga'...
citer nie da lama..uhuhu, aku da tgk sblum nie.. 
tp aku tgk lg buat kali kedua...
bkn apa...citer nie bnyk pngajaran buat lelaki2 d luar sana...!
aku harap sangat2x...
Lelaki yg dah bpunya, btunang atau dah kahwin!
tolong lah hargai wanita2x yg telah hadir dlm hidupmu...!
Tlg jgn sia2 kan dia! klau memg dah ada seorg wnita dlm hdup korang...!
Buat lah cara dah bpunya cket...
Jgn nk thegeh2 nk kwn ng pmpuan or nk kenalan ng pmpuan...
Hurmm!!
Melainkan ats dasar kerja itu tdk mjadi halangn buat korg...
Hurmmm...geram, geram, gerammmm....sgt2x!! 
Tau knapa???
Sbb memg kbnykkan lelaki memg mcm tu!
i know bcoz i look, i see, and i have experience juga lah cket2x....
ehekhek...


picture kata2 kt ats tu adalah nsihat utkku bsama smua2 pbaca lah...
hmm..harap sgala phubungn atr aku dgn sesiapa saja ikhlas krnNya...
ikhlas...ikhlas...ikhlas...! InshaAllah!
SgalaNya hanya padaMu Allah untukku mohon kekuatan hati, iman n nafsuku dlm mengikhlaskn diri untuk mlakukan sesuatu pkerjaan @ pbuatan... 
aku bsyukur dgn apa yg aku ada.... akn aku ptahankn diri, maruah, hati dan iman aku!!
semua itu pnting bg aku! sgala prasaan CINTA, sayang, rindu @ apa2 yg swaktu dgn Nya...
Ckup aku sandarkan pdNya...
Aku xnk terluka dan terus terluka slamanya sperti dlm citer 'Cinta Dari Syurga' tue...
Xnak lah aku menagih cinta dr lelaki sdgkan cinta aku pd YANG ESA bnyk kkurangannya...
hmmm....

to be continues lah sal blog aku nie...
huahaha...ntah apa2 aku update kali nie...
almaklum lah....hari nie mood aku lowhappy...
huarggghh....
mood sengal, tension n streszzzz.....
blog tmpat aku lepaskan prasaan dgn cara,
jari jemari aku bergusti dgn keyboard ala2 WWE cenggitu...
ceeeeewahh!!
nampak gayanya hampir tcabut kepingan huruf2 nie..
arhhh...lantaklah...janji aku happy yippy cm donkey....
ahaha...
ok...daaaaaaa.....
wsalam

No comments:

Post a Comment